Monday, February 06, 2006

na pat kon norveski kurs

Sekoe utro ista prikazna raskazna na razlicen nacin.Odam na norveski kurs.Od zgradata moja se spustam na glavnata ulica koja ja vikaat walking street Langgata.Na ulicata nema nisto posebno osven eden eksluziven restorant i edna pekara,drugoto se prodavnici.Pekarata si e prikazna za sebe .Toa e nesto ko nas Zito Luks ama go vikaat Konditori neznam za vas ama mene mi zvuci albanski posebno ako naglasokot se stavi na r .Pekarata e edinstveno nesto sto raboti vo osum i pol ....tuka lugeto imaat problemi da stanat rano pa, se e otvoreno duri od 9 ili 10.Si vikam ovie nemaat penzioneri da cekat pred vrata zatoa ne im se brza.Kako i da e vo konditori stalno nautro si sedat starci i ponekoj od cudacite vo gradot.....i jas ponekogas. Cisto od nostalgija za Zito Luks. Od cudacite ima eden so probelena kosa koj sobira plasticni sisinja i gi reciklira...mnogu interesen covek.Vo konditori imaat stolcinja nadvor .Na stolcinjata si ima i kebinja da se pokries .Pa bez razlika dali vee bura ili istura dozd luge si sedat nadvor i si piat kafe.I taka si pominuvam niz ulicata gi gledam cudacite pred konditori ,tie me gledaat mene(istite cudaci sekoj den) Klise! Potoa pominuvam na parkingot...toa e vsusnost na eden nacin centar na gradot.Site imaat fontani ili skulpturi a Sandenes ima parking. Pominuvam niz shooping centarot pa niz pristanisteto. Gi gledam parkiranite jahti i brodovi...epten ubavao ...mislam deka nemozam da prestanam da se odusevuvam kolku e ubavo .I odma posle pristanisteto e skoloto. Sekoj den ist pat,isti luge samo razlicni milsi.

7 Comments:

At 4:24 PM, Blogger St.Alpin of Przhino said...

Ke go odam vo konditori ej....
Znaes Tor koga doagja ovde sekoj den isto doruckuva, i eden den taka sedime pojaduvame i coekot zamislen i vika every day the same,i se zgazivme od smeenje...
i?i?
pa tolku, hahahahahahahahahaha

 
At 4:31 PM, Blogger Urban Mystic said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 4:34 PM, Blogger Urban Mystic said...

Super sto pocna da blogiras Vesna! Bas me iznenadi. Inaku tekstov sto si go napisala e fantasticen.

 
At 3:14 PM, Blogger North Wind said...

i tuka jadat ist dorucek sekoj den....ke poludam za burek i za piroski so jogurt i kiselo mleko.Inace Alek mnogu mi e milo sto ti se sviga kako pisuvam...bas me ohrabri oti jas si go mislev sprotivnoto.Kako i da e pisuvajte braka oti vasite blogovi mi se kako utrinski vesnik i vecernje novosti.

 
At 8:11 AM, Blogger Butterfly said...

Vesna sto ne kazis ke ti ispratam recept za burek i piroski i ke ti ispratam maja da si potkvasis mleko.:-)

 
At 10:26 AM, Blogger St.Alpin of Przhino said...

si bilo edno dete vozelo ronshuli na parhet...:)

 
At 7:34 AM, Anonymous Anonymous said...

mnogu interesen tekst...

 

Post a Comment

<< Home