Tuesday, August 21, 2007

PRODOLZUVANJE NA DEL 2

.....PRODOLZENIE
Ovaa e kako son .Ke go vidam kralot po vtor pat.Dodeka stoime i cekame lugeto od strana ni objasnuvaat deka kralot imal obicaj da gi posetuva evreite penzioneri.....odamna vlegol...znaci ke izleze sekoj moment.Momentot se stori 15 min.Sto li zborat tolku?Go drzev aparatot na gotovnost.Bev celosno gotova za fotografijata na denot.Kralot treba da pomine samo na nekolku metra od mene.Site bea vo iscekuvanmje.Policijata ne merkase i premeruvase.....
I konecno se pojavi.Lugeto go dovikuvaat i pozdravuvaat.Jas go zemam aparatot i slikam ..EDNAS...NE E DOBRO..pomina pozadi portata pa ne mu go fativ liceto...brzo..SLIKAM VTORPAT...ne e dobro...uste e daleku od mene ...cekam da se doblize..SLIKAM TRET PAT...NE E DOBRO...bese pozadi kolata...SLIKAM CETVRTI PAT...vleze vo kolata i se sto dobev e reflrksija od prozorecot.SI OTIDE.Sega sum zbuneta...neznam dali navistina go vidov oti vsusnot bev zafatena da go slikam.Kako mozev.Razocarana go baram Per Eivind da me utesi.Namesto toa Pereivind mi vika:A ja slikase kralicata?...Koja kralica-si vikam -zar i ona bese tamu?
Lele zbuneta sum...ne mi se veruva.....aj ke si prostam.
20:00
Na zabava kaj prijateli...luksuzen stan...skara ...sekakov vid na luge...interesni muabei i mnogu ljubezen domakin......
23:00
Nazad vo stanot .Ja gledame poslednata epizoda od Prison Brake.Utre ne ceka novo patuvanje ...ako do sega bese vaka prekrasno koj znae kako li ke prodolzi patuvanjeto.

3 Comments:

At 6:50 AM, Anonymous Anonymous said...

Vesna koga doagate?..:)..super ti se postovite,sekogas ti gi citam

 
At 1:49 PM, Blogger Elanor said...

Vesna pisi nesto novo.

 
At 1:53 AM, Blogger Mladinski Centar GLASNOST said...

http://mcglasnostsermons.blogspot.com/

copy and paste

 

Post a Comment

<< Home