Friday, February 10, 2006

STO VODI
Ste slusnale li za hundervasser.Ili po naski sto vodi.Neznam kako mu e pravilno ime zatoa sto i bez toa go menuval postojano za da na kraj go zadrzi i bide poznat pod hundervasser.Eden mesec vo Viena i se sto pamtam bese Hundervasser.Koga ja vidov zgradata sto ja dizajniral ke se onesvestev od odusevuvanje .Si vikam :eve nesto razlicno ,nesto hrabro..nadvor od sema ,polno so zivot ..te povikuva so golema jacina...i nikogas nemozes da go zaboravis .Tuka naletav na kniga za nego .Ja zemav i nemozev da ja ostavaam so saati,so denovi .Bev odusevena od negoviot still...otkaceniot nacin na ziveenje.Skros otkacen tip.Toj veli: Bog ne ne napravil da gledame i da ziveeme vo pravi linii i kocki ..se vo prirodata e so boja i kriva linija.(postojan problem na lugeto...nekoj gi stava a tie dozvoluvaat ,da bidat vo kocki i semi )
Zatoa toj koristi fantazija boi i krivi linii...Ednas trebalo da odrzi cas za umetnos ..gi sobral ucenicite ,zel cetka i zapocnal od krajot na eden cid da povlekuva linija..koga svrtel niz cela soba i se vratil na pocetokot ja prodolzil linijata vo druga paralelna linija..i taka crtal paraleli niz cela soba...poslen nekoj moment na ucenicite im se zdosadilo i si iskocile ..za kratko, novinari i cel kolegium se sobral da gleda sto pravi..a toj bil zanesen vo liniite dodeka ne zavrsil vo edna tocka vo tavanot. Ludak .Mene neznam sto mi stana ama tolku se zanesov sto bev so nego vo sobata i crtav linii.:-))))))si vlegov vo film i gi ugnjaviv lugeto so nego..posle koga si dojdov na sebe si mislev: sto li mi stana... ?najverojatno mi se smaci od nekoi klisea tuka ili voopsto vo mojot zivot. Me predizvika toa sto bil ubeden vo toa sto go veruva i bill razlicen i poln so kreativnost..pravel da dosadnite raboti bidat interesni.Mozebi cudno ama sakam da bidam kako nego.....luda.
Koga patuvame letovo za maekdonija ne vlegovme vo Viena (na moe razocaruvanje)...i naednas na granica ...delo na hundervasser...epten se izraduvaav.Ne e najdobroto od nego ama dovolno bese da zapali kreativen ogan vo mene........Oh dosta veke ...otkaciv...mozno e da mi e od vetrot tuka. Posted by Picasa

4 Comments:

At 3:42 PM, Blogger Butterfly said...

Da ti kazam iskreno i mene mnogu me inspirirase koga pred nekoj mesec mi kazuvase za Hunderwaser.Tipot e super!Ima detska fantazija !

 
At 5:30 AM, Blogger Elanor said...

Ej mnogu interesno,navistina wow.Bravo za covekot sto imal smelost da bide porazlicen.I mene mi e smaceno od shemi i kocki.Inaku i jas bi sakala da odam vo Viena :(...Mnogu mi se dopadna gradot i bi odela uste sto pati tamu.

 
At 4:24 AM, Anonymous Anonymous said...

mnogu ubavo napisano..

 
At 10:29 AM, Blogger Shepard said...

да вииш каков погон за рециклирање исто има напраено..

и мене ми оставија преголем впечаток.

 

Post a Comment

<< Home