Tuesday, February 28, 2006

zimski odmor


Do vcera ne znaev zosto zimskiot odmor tuka e na kraj na februari....ama vcera ne zatrupa sneg...recisi od nikade.....mmm...sega znam.Zimata tuka pocnuva vo februari. Ovaa nedela se odmaram malku od skolo .....sepak rabotam mnogu.Dodeka se odmaram vo mislite sonuvam za makedonija...ke dojdam vo mart i ke bidam mnogu klratko vreme ..od golema vaznost e da imam dobar plan sto da napravam i sto da kupam.Kako i da e ..edvaj cekam .Pred dva dena bev na plaza so Per da se prosetame malku ...tuka mora da se setas bar ednas vo dva dena inace ke mislat nesto ne e vo red so tebe. Samo se setaat ...ne se normalni.A za decata pak da ne vi zboram. Rabotam vo gradinka.....i samo si se cudam. Deca ...do 3 godini koga ke zaspijat gi stavaat vo kolicka i gi ostavaat nadvor da spiat ....bukvalno edno 10 kolicki so deca sto spijat se ostaveni pred gradinkata.Im vikam abe ne mu e ladno na deteto....Se cudat mi vikaat:ne be zdravo e na svez vozduh....samo ako e pod nula ne gi ostavame...lele si vikam...kako ke rastam jas deca tuka. A za vreme na pauza gi iznesuvame decata...sekoj den..nadvor da si igraat celi dva -tri saata. Abre ladnoe 5 stepeni ....duri i nekoj od decata se zalat deka im e ladno....ma sto znae dete sto e ladno...neka igra.Aj si vikam ..jas mora da se menuvam .
I da se vratam nazad, jas i Per na plaza....prekrasno ...za cudo ne duvase ...ogromna kilometarska plaza....preubavo.Nacekavme zajdisonce....vo zivot ne sum videla tolku jaki boi.Zvuci mozebi kako laga ama licata ni bea pomarangesti od boite na zajdisonceto.Preubavo .Si pravevme muabet i si izmisluvavme prikazni za rabotite koi bea isfrleni na plazata od branovite.Mu vikam na Per bi sakala ede den da donesam nekoj plasticen kostur so edno oko prevrzano kako pirat i da go ostavam na plazata... bi bilo zabavno da se gleda reakcijata na lugeteo.Per mislese deka se salam a jas veke si pravev plan kaj da go najdam kosturot.Kako i da e bese ubav den ....sega ima sneg ..se nadevam nema da moram da se setam.

7 Comments:

At 4:49 AM, Blogger Butterfly said...

Super si go napisala ova, mnogu slikovito!Dobra idea za kosturot, dodadi i edno zatvoreno kofceze do nego ili sise so poraka.:-)Strasno mi nedostigaat plazite tamu.Edvaj cekam da dojdes!!!

 
At 5:01 AM, Blogger Elanor said...

Ej me nasmea :)!!!Ooo,da tie na sever se malku zabegani izgleda i niv gi nosele kako mali na malku svez vozduh...:)...Slicno e i vo Germanija.Sestra mi mi kazuvase deka drugata snaa(ne Hana) i rekla da ja proseta vnuka mi nadvor,a nadvor epten duvalo,se zamrznala kutrata.Naviknati se tie taka,nie sme si Juznjachinja :))),naviknati na toplicko.Jas koga bev vo Germanija se iznaplakav prviot den zosto brat mi nejkese da go pusti greenjeto posilno,a mene mi bese ladno.Zosto sepak ne sum doma i ne treba on i snaa mi da se prilagoduvaat na mene,tuku jas kako gostinka treba da se prilagodam na niv,si se kaciv ubavo vo soba i si se iznaplakav zalejki za mojata topla Makedonija uste prviot den vo Germanija...(izgleda zatoa veke ne mu odam na gosti na brat mi,iako nonstop me vika)...No...:)...posle si nauciv sama kako se pusta greenjeto i si go pustav :).Pozdravche.

 
At 12:10 AM, Blogger Urban Mystic said...

Jas zborev so Spaso bas pred nekoj den za toa iznesuvanje deca na ladno i takvi stvari i on vika deka i oni taka pravele. I sto, da ne im fali nesto na norvezanite ili svegjanite, tuku nie ovde a deteto nesto se ispoti ili se zakasla odma trcaj na lekar, pa inekcii i se bolni se decata, epa bolni se...Ajde gajle da si nemas. :)
A ti Ivana bravo sto si naucila sama da si go pustas parnoto, sto sega, ako niv im e toplo ti treba da mrznes. Ma ajde.

 
At 3:13 AM, Blogger St.Alpin of Przhino said...

Dobro be Vesna, ovde leto ke dojde ti uste so zimski odmor :) znam deka i ja zabusavam so pisuvanje ama pustinskoto nemam inspiracija, aj denes ke napisam eden post, solzi da se leat:)))

 
At 8:51 AM, Blogger Martina said...

Zdravo Vesnic....navsitina ideja za kosturot me podseti na filmot Goblini, ako go gledase....

 
At 4:52 PM, Anonymous Anonymous said...

Како ти се допаѓа во Македонија
:)
:)

 
At 1:07 PM, Blogger Butterfly said...

Vesnicka pisi nesto novo, te nema!!!

 

Post a Comment

<< Home