Tuesday, May 02, 2006


Nekogas pomegu zgradi i kafici i cela taa urbana atmosvera zaboravame kolku e prekrasno da se bide vo priroda.Koga Bog ja sozdaval prirodata i zivotnite i se dr..ne imal na um nas lugeto...na kraj kraeva nie sme sozdadeni da bideme vo priroda.Za zal jas izrasnata vo grad poveke preferiram zgradi....za zal...pet minuti na prekrasna farma i mu vikam na Per Eivind:aj na kafe.Posle taka si razmisluvam i si vikam:Bog ja napravil prirodata za mene... tamu bi trebalo da se pronajdam..i tamu bi trebalo da go pronajdam Nego-sozdatelot.Norveska e perfektno mesto za toa...imaat preubava priroda.Vcera bev na farma i galev jagninja ....namerno oblekov norveski dzemper ...za da izgledam kako na razglednica...slikite ke gi ispratam podocna:-))
Inace tuka kravite im se ogromni...kako hobit sum vo sporedba so niv...a edni ribizli sto imaat ..abe patlidzani.Vetena zemja:-)))
Se nadevam deka site vie se odmorivte za praznicive.Kako i da e nezaboravjate da otidete nekade na priroda na kraj kraeva Bog znael sto pravi koga ni sozdaval mesto za ziveenje.

8 Comments:

At 4:53 AM, Blogger Urban Mystic said...

Kako muka kravata na norveski?

 
At 6:20 AM, Blogger Butterfly said...

Asulf mi tvrdese deka svinjite vo Norveska laele kako kucinja.Vesna gi imas slusnato?
Stvarni imaat preubava priroda.

 
At 7:08 AM, Blogger North Wind said...

kravite tuka mukaat so slednite zborovi:MØ!MØ!MØ mnogu e vazno deka tie ne mukaat na makedonski MU tuku MØ ...toa e posebna bukva sto mi trebase vecnost da ja naucam

 
At 8:05 AM, Anonymous Anonymous said...

Kravava da ne i e rodnina na taa od milka , po pogledodot ja poznav

 
At 8:43 AM, Blogger St.Alpin of Przhino said...

Kolku LSD-ja krknal Asulf koga gi slusnal svinjite kako laat:)))

Tatko mi ednas bese na lov so eden covek i ovoj navecer hrcel i tatko mi od nekade slusnal deka ako im pravis otsecni zvuci na lugjeto dodeka hrcat ke prestanele, i taka tatko mi pocnal da vadi zvuci kao koga gi vika kucinjata, a ovoj sto hrcel si rekol breee ovoj coekov tolku saka kucinja sto i u son gi vika, vo ovoj del vie treba da se smeete.........................

 
At 1:18 PM, Blogger North Wind said...

eve se smeeme :-))))
bas finta...Per ne hrci inace bas ke probav.

 
At 4:19 AM, Blogger Martina said...

Imam dvajca priateli sto doagaat vo Norveska da ucat.Od Belgrad se i hristijani.A da mi pratis tvoje brojce pa ako sakaat da te posetat ili slicno tome?Zensko i masko.Mladi se i ke bidat tamu 10 meseci.

 
At 12:39 PM, Blogger North Wind said...

super martina ...norveska e ogromna...oslo e osum saata vozenje ..ke zavisi kade se..ama obavezno neka mi si javat --ova mi e broj 93634221

 

Post a Comment

<< Home