Tuesday, May 16, 2006

nacionalen praznik na norveska

Hipp!Hipp !!!Hura! Hura! Hura!
Utre e golemiot den za Norveska. Den koga go donele ustavot.
Epten im znaci i epten go slavat.
Site na toj den nosat narodna nosija i imaat parada niz gradot .
Mnogu e super kako site doma imaat narodna nosija ...mozat da ja nosat na sekoja svecenost..od svadba do rodenden ...i voopsto nee cudno.
Mnogu ubav nacin da se zacuva kultura.
Dobro sega ..nosijata im kosta okolu 3ooo evra ama site uspevaat da si kupat po edna.Per Eivind mi vika Norvezanite imaat bilioni kruni samo vo narodnite nosii.Nosijata posebno za devojcinjata e preubava ..napravena e od volna i pretezno im ja kupuvaat koga se 15 godini.Nosijata e napravena na poseben nacin da moze da se prosiri ako se zdebelis niz godinite.Na nosijata imaa srebreni toki,kopcinja ,lancinja ...brosevi..i sl. sto vsusnost pravi da seto toa kosta mnogu.
Kako i da e mnogu ubava tradicija .
Utre ke mi dojdat svekorot i svekrvata na dorucek...cunki takva e tradicijata.
Nie ziveeme vo centarot sto znaci ke ja imame privilegijata da ja gledame paradata od gore.:-) super ..malo ni e balkonceto ama ke se stisneme nekakao .:-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home